Check the settings روش های پیشگیری از ویروس کرونا

روش های پیشگیری از ویروس کرونا

نوشته شده توسط Super User on . Posted in بلاگ

روش های پیشگیری از ویروس کرونا

اگر به منظور پیشگیری و کنترل بیماری قرار است در خانه بمانید ، یک سبک زندگی جدید شامل یک برنامه غذایی سالم،نرمش و حرکات ورزشی،کتاب خوانی،

خواب مرتب،تماشای تلویزیون و استفاده از فضاهای مجازی جهت گذراندن وقت،دریافت اطلاعات جدید و تماس با نزدیکانتان را حتما دنبال کنید.

استعمال دخانیات،مصرف الکل و دارو به هیچ وجه روش درستی جهت درمان یا پیشگیری و همچنین دادن حس آرامش به شما نیستند لطفا توصیه های پزشکی و تخصصی را جدی گرفته و از منابع معتبر اطلاعات و مشاوره بگیرید.

طبيعي است که در زمان بحران دچار احساس غم ، استرس ، سردرگمی، ترس و يا ناراحتي شوید، تماس و صحبت با افرادي که به آنها اعتماد داريد مي تواند کمک تان کند. با دوستان و فامیل و اعضای خانواده خود تماس بگیرید.

اگر به منظور پیشگیری و کنترل بیماری قرار است در خانه بمانید ، یک سبک زندگی جدید شامل  یک برنامه غذایی سالم،نرمش و حرکات  ورزشی،کتاب خوانی،خواب مرتب،تماشای تلویزیون و استفاده از فضاهای مجازی جهت گذراندن وقت،دریافت اطلاعات جدید و تماس  با نزدیکانتان  را حتما دنبال کنید. استعمال دخانیات،مصرف الکل و دارو به هیچ وجه روش درستی  جهت درمان یا پیشگیری و همچنین  دادن حس آرامش به شما نیستند لطفا توصیه های پزشکی و تخصصی را جدی گرفته و از منابع معتبر  اطلاعات و مشاوره بگیرید. طبيعي است که در زمان بحران دچار احساس غم ، استرس ، سردرگمی، ترس  و يا  ناراحتي شوید، تماس و صحبت با افرادي که به آنها اعتماد داريد مي تواند کمک تان کند.  با دوستان و فامیل و اعضای خانواده خود تماس بگیرید.  موارد پیشگیری از ابتلا به  کرونا ویروس: 1-بطور مرتب آب بنوشید. 2-دست های خود را بطور مرتب با آب و صابون و مواد ضدعفونی کننده بشویید. 3-ماسک بزنید و فاصله  حداقل یک متری خود را با افراد رعایت  کنید. 4-در خارج از خانه و بخصوص مکان های عمومی بدون دستکش به جایی  دست نزنید. 5-ماسک بزنید و فاصله  حداقل یک متری خود را با افراد رعایت  کنید.

موارد پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس:

1-بطور مرتب آب بنوشید.

2-دست های خود را بطور مرتب با آب و صابون و مواد ضدعفونی کننده بشویید.

3-ماسک بزنید و فاصله حداقل یک متری خود را با افراد رعایت کنید.

4-در خارج از خانه و بخصوص مکان های عمومی بدون دستکش به جایی دست نزنید.

5-ماسک بزنید و فاصله حداقل یک متری خود را با افراد رعایت کنید.

 

 

ترجمه و تهیه:واحد تحقیق و پژوهش دکترشول

 

منبع:وب سایت سازمان جهانی بهداشت

 

Tags: ویروس کرونا روش های پیشگیری از ویروس کرونا ویروس خطرناک کرونا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید